Thunder Dragon Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 okej, jag vill inte kasta upp en relativt gammal tråd.. men men.. jag tror att när nya GBA: DS kommer ut.. så kommer de blåsa nytt liv i pokemon-hysterin... så bered er på de ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Finns pokémon nördarna kvar i er skola? Just nu helt plötsligt blev det populärt bland några 3:or. Ja vi har några stycken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Jag tycker PKMM spelen e sådär men jag har aldrig köpt ett PKMM kort för de e bara slöseri tycker jag. knaske några i 1an, 2an eller 3an håller på med PKMM men jag vet inte. Ps jag går i 5an B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 okej, jag vill inte kasta upp en relativt gammal tråd.. men men.. jag tror att när nya GBA: DS kommer ut.. så kommer de blåsa nytt liv i pokemon-hysterin... så bered er på de ;) Vem har sagt att det kommer ett nytt pkmn spel till DS? det kommer ju FR/LG nu så då blir det väl lite pkmn hysteri Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 De ä bara slöseri me pengar å hlla på me sånt enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Hela lågstadiet är pokemon-nördar dom tigger kort från alla. Dom frågar först om man har kort sen om man svarar ja tigger dom men om man svarar nej sticker dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 varken pokemon, kula eller pogg finns på min skola, så det e skönt att inte se massa folk spela små spel överallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 varken pokemon, kula eller pogg finns på min skola, så det e skönt att inte se massa folk spela små spel överallt Min brorsa är 6 år. Han går och tar Poke´mon ur min gamla samling. Han tjatar hela tiden. Men jag säger nej, därför att jag lade ner så himla mycket pengar på det förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Idag så spelade jag långkast med en kille vi spelade glitter match han hade bara Kyogre på glitter och en Blänkande så spelade vi jag vann så trode han att blänkade var glitter han gav Kyogre på Glitter Jihohohoho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.B.K Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (redigerat) finns en som min kompis säger han kan alla nya pokemon utantill ps. han går i sjuan Redigerat 8 Juni 2004 av F.B.K Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (redigerat) Okej. Vilken slutålder är passande för Poke´mon tycker ni? Alltså då man slutar leker med det. Redigerat 8 Juni 2004 av Jonte The Winner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 kanske när man blir tånåring Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.