fimpen Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Tja. Kan bara trycka ner 2 tangenter samtidigt. Händer inget med 3. Detta blir ett problem för mig i vissa spel. Nån som vet lösningen för detta? För det har ju funkat förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Vad har du för tangentbord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 17 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Microsoft Wireless Photo Keyboard Model: 1027 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Fick du någon sorts installationsskiva med tangentbordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 17 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Ja men det e redan installerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Låter det nåt ljud när du har i 3 knappar som "BEEP"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Testa med ett annat tangentbord och se vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Tja. Kan bara trycka ner 2 tangenter samtidigt. Händer inget med 3. Detta blir ett problem för mig i vissa spel. Nån som vet lösningen för detta? För det har ju funkat förut. Testa att installera om drivrutinerna på ditt tangentbord och se om det blir bättre, alltså installera om programmet som följde med på skivan som du fick när du köpte ditt tangentbord. Annars så får du väll testa med ett annat tangentbord, fungerar inte så det vet jag f*n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.