Gäst OvENchIn Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 (redigerat) jo, när jag ska sätta igång mit gta sa få funkar det normalt. men när jag har spelat i ca 10 min blir skärmen svart och det står ''Error, reading gta san andreas disc'' så e det så hela tiden, går inte att få bort, bara ibland när det e så i ca 5 min. jag vill värkligen ha hjälp med detta. Redigerat 19 Juli 2008 av OvENchIn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 vad då svat? fast du kanske borde tvätta skivan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 jo, när jag ska sätta igång mit gta sa få funkar det normalt. men när jag har spelat i ca 10 min blir skärmen svat och det står ''Error, reading gta san andreas disc'' så e det så hela tiden, går inte att få bort, bara ibland när det e så i ca 5 min. jag vill värkligen ha hjälp med detta.Är spelet begagnat? Annars så kan det vara smuts på skivan, gå och tvätta med varmt vatten och sedan torkar du ordentligt. Då bör det fungera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Först och främst har du ett chippat ps2 och laddat ner spelet?. Annars testa att tvätta av skivan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OvENchIn Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 jag köpte det från cdon.com jag har testat att tvätta skivan med typ tandkräm. men då kommer inte error fram, då laggar det när jag kör första uppdraget me Ryder. och så laddar det skit länge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Tandkräm? oO det borde ge report på skivan eftersom det innehåller ett slags slip medel men jag vet inte. Kontakta cdon och be om ett nytt men då måste du nog ha kvittot kvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg