Hoppa till innehåll

Saints Row 2


GameMan
 Dela

Rekommendera inlägg

hehe okey, vart finns den trailern då? om du vet asså?

 

Jag mena inte att det skulle vara bättre än GTA iv, gta är grymt bra, men det rockstar måste förbättra till nästa spel är en större karta med fler och svårare uppdrag, jag vill kunna åka ut till landet och a en fyrhjuling, sen vill jag kunna leva ett riktigt liv på gta i framtiden, asså köpa en bil, oich ett hus ha en flickvän, sen vill jag att det finns ungar på gatan som är uppkäftiga som kan spöa ner :D :D

 

såg en tralier nu, och det spelet sög, gubben sprang som man gjorde på driver, asså fult, blarna hade ovanlig bra väg hållning, sladdade inte ett piss

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det förra SR var f*n det sämsta spelet i Sandbox-style nånsin! Grafiken var hemsk, gameplayen var hemsk och slutet var horribelt! Spelade de på 360 men antar att det var samma sak.

Jag tyckte det var riktigt skoj. De tidigare GTA spelen blev ju succé även fast de hade rent av hemsk grafik. Håller dock med om att slutet och storyn typ var ett stort skämt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Det förra SR var f*n det sämsta spelet i Sandbox-style nånsin! Grafiken var hemsk, gameplayen var hemsk och slutet var horribelt! Spelade de på 360 men antar att det var samma sak.

Jag tyckte det var riktigt skoj. De tidigare GTA spelen blev ju succé även fast de hade rent av hemsk grafik. Håller dock med om att slutet och storyn typ var ett stort skämt

 

jag köpte faktiskt saints row här om dagen och jag tycker att det är så JÄ#la grymt för att vara ett Vanligt xbox spel. jag har också tittat på 2tvåan och jag tycker seriöst nästan att det klassar ut gtaIV
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...