Kingshyguy Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Vilket spel är bäst till wii nu??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 brawl,galaxy,TP,mkwii och batallion wars 2 ;) har dem alla oj jag glömde gh3 :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Absolut bäst utav alla tycker jag är mario kart som är ett spel som håller i längden och som alltid är kul :) men håller med nintendofan med alla hans alternatvi, nästan:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Måste säga att jag helt och hållet har fastnat för Metroid Prime 3: Corruption. Otroligt grym grafik och spelkänsla! Det enda problemet för mig är väl att man inte vågar lira det efter klockan 22:00 :'( Annars gillar jag multiplayerspel, så Mario Kart toppar väl listan, och strax därefter kommer Super smash bros brawl :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Haha vadå vågar inte spela det efter kl. 22 ^^? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingshyguy Skrivet 22 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Absolut bäst utav alla tycker jag är mario kart som är ett spel som håller i längden och som alltid är kul :) men håller med nintendofan med alla hans alternatvi, nästan:P Mario kart är nog det roligaste nu :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Absolut bäst utav alla tycker jag är mario kart som är ett spel som håller i längden och som alltid är kul :) men håller med nintendofan med alla hans alternatvi, nästan:P Håller i längden nej. Det är alldeles för lite banor! Jag har spelat hos en kompis kanske 4 gånger och jag har redan tröttnat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Legend of Zelda och Super Mario och SSBB antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Absolut bäst utav alla tycker jag är mario kart som är ett spel som håller i längden och som alltid är kul :) men håller med nintendofan med alla hans alternatvi, nästan:P Håller i längden nej. Det är alldeles för lite banor! Jag har spelat hos en kompis kanske 4 gånger och jag har redan tröttnat. Fast jag tänker tillbaka på n64, och jag vet att när man hade tröttnat på alla sina spel gick det alltid bra att lira lite mario kart :) och jag tycker detsamma här, med kompisarna iaf, ensamt kan det kanske inte vara lika roligt. Men tillsammans tycker alla mario kart är kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Superkudden Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Naruto och Skate it. Skate it har inte kommit än men det kommer att komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Mario and sonic at the olympic game tycker jag är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Mario and sonic at the olympic game tycker jag är bäst. Jag tycker synd om dig som inte har något bättre spel än så. Mina favoriter just nu är nog FE: Radiant Dawn och Brawl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.