CrazyBarrie Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 VA!? Jag trodde det låg på 300:- jag som har GIMP. Nu har man fått en tankeställare o.O 300!? ligger runt 10k tror jag :P 10 075 kr på pricerunner. ok tack :) ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bojp Skrivet 17 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 (redigerat) Men har det nu( en kompis Har det så Lånade det) sen läste jag lite om hur man gör en avatar men kan ej ladda upp nu för att det ligger i en PSB fil.. Frågan är: Hur gör man det till en jpg fil???? Redigerat 17 Juli 2008 av Bojp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 O.O 10 000:- För photoshop? OH MY GOD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bojp Skrivet 17 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 (redigerat) Han köpte det billigare... Men snälla Svara på frågan NU: Hur gör man en PSB fil till en JPG fil??? Redigerat 17 Juli 2008 av Bojp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 (redigerat) Nu har jag inte photoshop men om det har stöd för PSB filer ska du trycka på spara bild som eller exportera bild som och väljer jpg. Annars får du installera/köpa(vet inte om det kostar) Pain Shop Pro då det är dess filformat. Redigerat 17 Juli 2008 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bojp Skrivet 17 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Tack Vitdom problem löst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Asså, 10 000 KR, det är lite i högsta laget eller vad tycker ni? :lol: Vill man ha PS får man nog ladda ner det.... som e olagligt.... vem bryr sig..... :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 (redigerat) Tack Vitdom problem löst! :rolleyes: Jag älskar spelet Oblivion! :) .. (Bilden du skickade in) Redigerat 27 Juli 2008 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.