GameMan Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Jag har ingen ethernet cable tror jag, men jag har ett trådlöst internät med USB uttag, räcker det med att trycka in usben i ps3:an eller måste man ha ethernet kabel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Hur kan du ha ett trådlöst internet med en USP kabel? Trådlöst internet har inte kablar när dom ska sända ut signaler , vad jag vet .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameMan Skrivet 18 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Nej, det är en Belkin wireless nånting, och den sitter i en hållare som man kan ta loss och då får man en dosa med ett usb uttag på ingensladd eler nåt. sen när jag satt in den i ett usb intag o ps3:an då när jag skulle ansluta till online på fif 08 STOD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Prova att trycka in USP sladden där vad man sätter in kontrollerna .. Det kanske funkar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 jag har en med både med sladd och trådlöst. Men med ps3an följer det med en ethernet kabel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameMan Skrivet 18 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 ja, men vet inte vart den e :( men mebn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 jag har en med både med sladd och trådlöst. Men med ps3an följer det med en ethernet kabel. Jag fick ingen, e det med 60 gig då elr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Jag fick också en sladd när jag köpte mitt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 jag fick ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.