CrazyBarrie Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 (redigerat) Avslutad UAP vinner! Redigerat 20 Juli 2008 av Contox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 (redigerat) :P Jag skulle ha röstat på Razec's men då märkte jag en grej:P Vad har hänt med ungens ansikte:P Hans näsa är ju intryckt :) Sen så såg jag zitroz bild, jag älskar ju scrubs, den bästa serien <3, men då såg jag en till sak.. "-_-, det heter scrubs, inte scubs... Sen så älskar jag ju filmen 300, men smudgen ser ut som f*n. Bilden är förstörd :(. Sen så såg jag UAP's, Will smith är en av dom bästa skådisarna, älskar c4d på den, så jag röstar på UAP; 8P. Redigerat 18 Juli 2008 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 (redigerat) :P Jag skulle ha röstat på Razec's men då märkte jag en grej:P Vad har hänt med ungens ansikte:P Hans näsa är ju intryckt :) Sen så såg jag zitroz bild, jag älskar ju scrubs, den bästa serien <3, men då såg jag en till sak.. "-_-, det heter scrubs, inte scubs... Sen så älskar jag ju filmen 300, men smudgen ser ut som f*n. Bilden är förstörd :(. Sen så såg jag UAP's, Will smith är en av dom bästa skådisarna, älskar c4d på den, så jag röstar på UAP; 8P. VAFAN XD Jag missade att jag skrev fel! :o (kan jag skicka en uppdaterad? :huh:) Men hur röstar man jag fattar inte riktigt! EDIT: Nu fattar jag! *dumihuvet* 7P till kimen^^ Redigerat 18 Juli 2008 av zitroz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 7 på UAP. Gillar din stock, samt C4D på den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Ten points goes to UAP, for the master work. UAP får 10p. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 10 point goes to, IroN, Nej men Kimen får en 10a Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Detta är också kast. Urkast. Sämre än förut. Om det ska bli något, så ska man INTE kunna rösta 1-10 på dessa. Då kan vissa seriösa rösta på ex 5. Medans oseriösa röstar på 10 på andra. Ex om man blir tillsagd. (Mutning i pm eller liknande) Om det ska vara något liknande detta, så ska man få välja 3 alternativ. En som får 3. En som får 2. Och en som får 1 (Den som får 3 är bäst enligt röstaren) Menmen, jag ger 4 poäng till uap. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 UAPS ÄR OSLAGBAR! 8 på UAP! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Detta är också kast. Urkast. Sämre än förut. Om det ska bli något, så ska man INTE kunna rösta 1-10 på dessa. Då kan vissa seriösa rösta på ex 5. Medans oseriösa röstar på 10 på andra. Ex om man blir tillsagd. (Mutning i pm eller liknande) Om det ska vara något liknande detta, så ska man få välja 3 alternativ. En som får 3. En som får 2. Och en som får 1 (Den som får 3 är bäst enligt röstaren) Menmen, jag ger 4 poäng till uap. det var så jag menade också.så kimmen får mina 5 p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 9P Till UAP för att jag tycker att Will Smith är en väldigt duktig skådespelare och det var en grymt gjord bild, GJ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 5p till uap, bilden är grymt välgjord, och tackar hjärteligt för dina poäng. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Detta är också kast. Urkast. Sämre än förut. Om det ska bli något, så ska man INTE kunna rösta 1-10 på dessa. Då kan vissa seriösa rösta på ex 5. Medans oseriösa röstar på 10 på andra. Ex om man blir tillsagd. (Mutning i pm eller liknande) Om det ska vara något liknande detta, så ska man få välja 3 alternativ. En som får 3. En som får 2. Och en som får 1 (Den som får 3 är bäst enligt röstaren) Menmen, jag ger 4 poäng till uap. Allt eller inget ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg