Hoppa till innehåll

Sotw #5 [avslutad]


Rekommendera inlägg

:P

 

Jag skulle ha röstat på Razec's men då märkte jag en grej:P Vad har hänt med ungens ansikte:P Hans näsa är ju intryckt :)

Sen så såg jag zitroz bild, jag älskar ju scrubs, den bästa serien <3, men då såg jag en till sak.. "-_-, det heter scrubs, inte scubs...

 

Sen så älskar jag ju filmen 300, men smudgen ser ut som f*n. Bilden är förstörd :(.

 

Sen så såg jag UAP's, Will smith är en av dom bästa skådisarna, älskar c4d på den, så jag röstar på UAP;

8P.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:P

 

Jag skulle ha röstat på Razec's men då märkte jag en grej:P Vad har hänt med ungens ansikte:P Hans näsa är ju intryckt :)

Sen så såg jag zitroz bild, jag älskar ju scrubs, den bästa serien <3, men då såg jag en till sak.. "-_-, det heter scrubs, inte scubs...

 

Sen så älskar jag ju filmen 300, men smudgen ser ut som f*n. Bilden är förstörd :(.

 

Sen så såg jag UAP's, Will smith är en av dom bästa skådisarna, älskar c4d på den, så jag röstar på UAP;

8P.

VAFAN XD

Jag missade att jag skrev fel! :o (kan jag skicka en uppdaterad? :huh:)

Men hur röstar man jag fattar inte riktigt!

 

EDIT: Nu fattar jag! *dumihuvet* 7P till kimen^^

Redigerat av zitroz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst InTech

Detta är också kast.

Urkast. Sämre än förut.

Om det ska bli något, så ska man INTE kunna rösta 1-10 på dessa. Då kan vissa seriösa rösta på ex 5. Medans oseriösa röstar på 10 på andra. Ex om man blir tillsagd. (Mutning i pm eller liknande)

Om det ska vara något liknande detta, så ska man få välja 3 alternativ. En som får 3. En som får 2. Och en som får 1 (Den som får 3 är bäst enligt röstaren)

 

Menmen, jag ger 4 poäng till uap.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta är också kast.

Urkast. Sämre än förut.

Om det ska bli något, så ska man INTE kunna rösta 1-10 på dessa. Då kan vissa seriösa rösta på ex 5. Medans oseriösa röstar på 10 på andra. Ex om man blir tillsagd. (Mutning i pm eller liknande)

Om det ska vara något liknande detta, så ska man få välja 3 alternativ. En som får 3. En som får 2. Och en som får 1 (Den som får 3 är bäst enligt röstaren)

 

Menmen, jag ger 4 poäng till uap.

det var så jag menade också.

så kimmen får mina 5 p

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta är också kast.

Urkast. Sämre än förut.

Om det ska bli något, så ska man INTE kunna rösta 1-10 på dessa. Då kan vissa seriösa rösta på ex 5. Medans oseriösa röstar på 10 på andra. Ex om man blir tillsagd. (Mutning i pm eller liknande)

Om det ska vara något liknande detta, så ska man få välja 3 alternativ. En som får 3. En som får 2. Och en som får 1 (Den som får 3 är bäst enligt röstaren)

 

Menmen, jag ger 4 poäng till uap.

Allt eller inget ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...