Smacky Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Tjenare! :P Jag behöver lite hjälp jag har nyss köpt Oblivion och jag kommer inte ut ur grottan jag har dödat alla råttor och goblins. Säg inte att jag är en noob, :) Tacksam för svar, Smcky! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smacky Skrivet 18 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Men dom drog ju in i port som man behöver ha en nyckel till! Jag är i slutet av grottan och har nyss dödat den magiska trollet. Det brinner en eld sen är det en grind som det var råttor i.. /Smcky Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smacky Skrivet 18 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Har tittat i alla, du kanske kommer ihåg om jag äger att jag nyss har kommit ifrån fängelset och sen sprungit ner i hålet.. /Smcky Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smacky Skrivet 18 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Hmm nej jag har inte hittat någon spricka i väggen ska testa det, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.