KuroKaktus Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Hej. Idag när jag spelade warrock fick jag virus och vill bara säga ett det inte är bra att spela warrock då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 hmm warrock har inget virus har virus sökt det och så kolla om det är nåt annat typ att du har en öppen brandvägg elr så för då kan virus komma in Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Det måste ha varit nåt annat virus , har spelat Warrock ganska länge och har inte fått nåt virus än.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 18 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Det kan ju vart en spelare som skicka virus till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Nja , det kanske inte är en så stor sannolikhet. Har du laddat ner nåt annat på sistone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 18 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Näe. Eller en grej den hade virus men tog bort dom sen 3 timmar senare spelade jag warrock men det kan någ va det andra jag laddade ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 19 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst skicrosser Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Haha WarRock kan omöjligt skicka virus :P . för isf skulle spelutgivarna få betala böter. Har du kanske försökt dig på att hacka WarRock elr nåt för många hack program har virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 19 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Näe det har jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Vi säger att det var det andra som ligger bakom viruset :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Säger ja <_< . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.