JGamer Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Vad är er bästa strategi? Hur kör ni? Vilket land/general väljer ni? Vad attackerar ni med för nånting? Själv är jag USA:s laser-general, och först tar jag över så mycket jag kan och bygger upp min bas, försvaret och energin så mycket som möjligt + att jag tjänar så mycket money som möjligt. Och kollar vad min fiende bygger med hjälp av spionplanen och hur hans taktik är på ett ungefär. Av dom money jag tjänar gör jag en trupp på ca. 10 st helikoptrar, med alla uppgraderingar. Sen bombar jag fiendernas bas med helikopter- truppen o allt annat jag jag byggt som går att attackera med som jag inte orkar skriva här just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 26 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 har ingen det här spelet? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Jag tänker köpa det är det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 26 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 det är bra! men man måste ha C&C Generals först. C&C Generals Zero Hour är ett tillägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Jaha! Ett expansion pack menar du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 26 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 yes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Hur mycket kostar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 26 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 eehhh... Vet Inte! Har laddat hem det från nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 (redigerat) Deluxe Edition Spelet Deluxe edition innehåller: • C&C Generals • C&C Generals - Zero Hour • C&C Generals World Builder Tool • Deluxe Edition Enhetsaffisch. Redigerat 26 Mars 2004 av Broder Kassler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 26 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 men är det ingen annan som kör det? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Deluxe Edition Spelet Deluxe edition innehåller: • C&C Generals • C&C Generals - Zero Hour • C&C Generals World Builder Tool • Deluxe Edition Enhetsaffisch. Vad kostar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Jag spelar det poo det e skit ballt man ska vara China nuce General HAHAHAHAHA o så ska amn nuca dom sen så kommer man med NUCE cannos o 3 Nuce overlord o dödar med massa nuces HAHAHAHA i Nuce you Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.