Aircondition Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Bygg en Ùber dator x), Nemen Köp en hyfsad dator o köp till ett grafik kort, Dubbla grafik kort blir en bra speldator.Varför ska man köpa dubbla grafikkort? Varken SLI eller Crossfire är särskilt optimerat i dagsläget och i vissa fall har det dessutom gett sämre resultat än ett enskilt kort. Har du någon förklaring till att man borde köra med två grafikkort? Det som du gör är helt korkat, rekommenderar saker till personer när du inte har en aning om varför egentligen. Det handlar liksom om flera tusenlappar extra, det funkar inte att inte vara säker på vad man säger då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Så sant som AC säger. Det gäller samma med grafikkort som 9800 GX2 och 3870 X2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 23 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 hur kan jag kolla vilket grafik kort jag har idag för det ät nog rätt dåligt, men jag har för mig att vi köpte ett ganska bra grafik kort när datorn va ny den är 3 år nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 (redigerat) Högerklicka på skrivbordet -> Egenskaper -> Inställningar Där ska det stå. 9800GX2 är inte lönt, GTX 280 är billigare och ger mkt mer prestanda. http://www.youtube.com/watch?v=3GHyE9xJZJE&feature=user Redigerat 23 Juli 2008 av wAcko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Tycker ändå 4870 är värdast, typ 10-20% dåligare än GTX 280. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Indeed, HD4870 är nog det mest prisvärda kortet ute på marknaden just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.