HUHEUEHEUEHUH Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Snälla , kunde du stava rent när du gick i femman? Klaga inte på han :/ Han försöker ju verkligen. Går man i femman så bör man åtminstone kunna stava en aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Skriver utan att kolla så blir lite fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Kolla då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tzarenc Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Ja ta fram era första hemsidor och så klagar vi på dom :P . Att länka direkt till filen är olagligt.Vad menar du? Är det olaglit att ha te.x game maker på sin sida? Det är olagligt att länka direkt till filen, då det värkar som för besökare att de ligger på din sida, och är dinna program. Alltså är det ett brott mot "upphovsrätts lagen". Men du kan alltid länka till sidan i sin tur trycker på download. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Så det du menar är att jag inte får ha dom där programen på min hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Bra jobbat grabben :D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Så det du menar är att jag inte får ha dom där programen på min hemsida?Jo, men varje program har du en hemsida som man kan ladda ner ifrån, skriv en länk till den sidan så att dom kan ladda ner ifrån den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Jag har dompå ripway. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Jacob hur fick du domänen blandning.se.nu? Snälla svara fort :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Först gick jag med i HÄR. Sen gjorde jag hemsidan och la den där då blir det typ www.jacob/blandning/_¤<6sida. Och då kopiera jag den addressen och gjorde en domän på HÄR. Sen hette den blandning.se.nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tzarenc Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Back on topic! Den är ganska primitiv sida. Jag har dompå ripway.(Sorry för dubbel post)NEJ!!! Vi menar den officiella hemsidan. Inte nån dum webbhost! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 22 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Game maker: yoyos game (sök på google för alla). Pivot: Sök på pivot. Hypercam: Sök på hypercam hamaci: Sök som dom andr, google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.