Gäst Mindtwistah Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Ok ok. Bara undra om jag var tvungen -.-' .Du har "bara undrat" i två sidor nu -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 23 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Ja nu blir det ju ingen 3 xD . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 ja men får man vara trögare? men du borde skaffa en banner enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 24 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Jag tänkte skaffa banner med the xbox world. Kanske skaffa med fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Jag tänkte skaffa banner med the xbox world. Kanske skaffa med fuska.Usch nej, för j*vla onödigt. Förlåt, men en sån dära sida kan i princip vem som kan kontrollera ett tangentbord och har 10 minuter över för att lära sig html göra. Helt onödigt att reklamera den. Men, det är inte menat som något angrepp mot dig. Alla som lär sig html, php eller liknande gör såna här sidor i början. Sedan blir sidorna bättre, och bättre, och bättre.. o.s.v. När du verkligen är suverän på att göra hemsidor, så ska du fixa banners och skit. Annars är det precis som att lägga upp sin första teckning man gjorde på dagis på blocket för att sälja den :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 25 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 HaHa det var roligt det ska jag lägga upp (var sakastiskt). Men det är klart lite onödigt kanske det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caspian Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Om du tror du kan dölja vart du hoostat sidan så tror du fel. Original adressen till din startsida är http://one.xthost.info/jalle96/ralfennnnn/blandning.html . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 29 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Ja jag vet. Gör det nåt att den finns uppe på xthosst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caspian Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Ja jag vet. Gör det nåt att den finns uppe på xthosst? Nej absolut inte =) Bra sida ändå tycker jag =) bra början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 29 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Ok. Tackar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.