Proccito Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 (redigerat) jag har precis skapat en koloni på en ny ö men jag kan inte hugga skog och så hur ska jag göra Redigerat 19 Juli 2008 av Jonas_95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 jag har precis skapat en koloni på en ny ö men jag kan inte hugga skog och så hur ska jag göra du måste ju ha befolkning i taden vänta tills den växer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Men jag kan inte se hur stor befolkningen är i staden bara i min huvudstad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Hur då? Det står ju där uppe? Även om du inte ser hur stor befolkning du har kan du ju vänta lite och uppgradera några byggnader. Skicka resurser från huvudstaden så du har råd att uppgradera och bygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 (redigerat) Vad jag menar är att jag inte kan se informationerna på befolkningen och resurserna bara i min huvudstad jag ser informationen om min huvudstad när jag är i min koloni ska jag bygga Guvernörsresidens för att kunna skaffa resurser Redigerat 21 Juli 2008 av Jonas_95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Du måste ju ändra till din koloni där uppe. Kolla på den här bilden (tog en bild från internet så jag tog bort all information plus språk och sånt, vet att jag överdriver men jag visar bara det du behöver se av bilden). Ser den där som jag ringade in med rött? Du ska trycka på den sen ska du trycka på din kolonis namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 (redigerat) Tack ArsenalGeek Nu är det fixat ska vi låsa tråden eller Redigerat 29 Juli 2008 av Jonas_95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.