kerex132 Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Bra sida :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Gillar hur du skriver,kommer nog besöka bloggen i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 14 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Om ni närkt det har jag lagt ner bloggen. Tyckte inte att det var särskilt roligt att blogga. Det jobbigaste är hur man ska börja och avsluta, resten kommer av sig själv. Och ni som säger att ni inte gillar designen kan jag bara tala om att det var en förvald design för jag är inte någon hejare på sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Jag tycker bloggen var jävligt tråkig. Själv så anser jag att det är totalt ointressant att läsa om personers liv och vad de gör under helgen. Tycker det är mer intressant att läsa vad man har för åsyner på saker och ting och lite annat som inte berör det "vardagliga livet", men med tanke på att du verkar vara ganska ung så är detta en väldigt bra början. Kör på http://messenger.msn.com/MMM2006-04-19_17.00/Resource/emoticons/thumbs_up.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 ja det här en bra början så fortsätt så Sidney! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.