asabrasa Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 (redigerat) varför kan man bara skicka in ett fusk till ett spel. :angry: eller gör bara jag något fel? Redigerat 19 Juli 2008 av asabrasa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Som jag minns det kan man bara skicka in ett fusk per spel. Vill man dela med sig av fler fusk ska de alla skickas med i ett fusk. Off topic: Gud vad längesen jag var härinne och kikade runt minsann ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Man kan endast skicka ett fusk till ett spel, det men anledning att man annars kanske delar upp sina koder i flera fusk för att tjäna FM eller FR. Välkommen tillbaka Kazen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.