Apex Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Skrivet 20 Juli 2008 Hur funkar det när man kör singel player och ska få över en viss summa i meta score för att låsa upp achivments?
xantus Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Skrivet 20 Juli 2008 Hur funkar det när man kör singel player och ska få över en viss summa i meta score för att låsa upp achivments?Vi kan köra med varandra ist, jag behöver också klara av skiten. (Det fungerar lika dant som multi typ).
Apex Skrivet 20 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 20 Juli 2008 Hur funkar det när man kör singel player och ska få över en viss summa i meta score för att låsa upp achivments?Vi kan köra med varandra ist, jag behöver också klara av skiten. (Det fungerar lika dant som multi typ). Hmm ok fast du får vänta tills den 25 då jag får mer live :D
xantus Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Skrivet 20 Juli 2008 (redigerat) Hur funkar det när man kör singel player och ska få över en viss summa i meta score för att låsa upp achivments? Vi kan köra med varandra ist, jag behöver också klara av skiten. (Det fungerar lika dant som multi typ). Hmm ok fast du får vänta tills den 25 då jag får mer live :D Men, har du haft live innan? Isåfall vad heter du? :) Redigerat 20 Juli 2008 av xantus
Apex Skrivet 20 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 20 Juli 2008 (redigerat) Hur funkar det när man kör singel player och ska få över en viss summa i meta score för att låsa upp achivments? Vi kan köra med varandra ist, jag behöver också klara av skiten. (Det fungerar lika dant som multi typ). Hmm ok fast du får vänta tills den 25 då jag får mer live :D Men, har du haft live innan? Isåfall vad heter du? :) Pfff :P Kolla min signatur om du inte orkar: Rezex15 Major Grade 1 så ja jag ahr haft det innan :P Redigerat 20 Juli 2008 av Rezex
ArgSnickare Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Skrivet 28 Juli 2008 Adda Marcu9, jag har typ 3 Meta achievments kvar... orka xD
Rekommendera inlägg