Phoe Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 I världen som lisa och bart kommer till där man gör tvspel. och i slutet på en bana så ska lisa med hjälp av buddahshand flytta några plåtsaker och sätta dom på några plattformar så dom flyttar sej och bart hoppar i mellan dom med det där repet han fick i början av världen men på den näst sista plattformen så måste bart till en spak som sitter på den sista plattformen hur kommer jag till den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Detta är ingen bättre förklaring -,- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Bra svar! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 (redigerat) Jag är osäker, men bli batman och..."svinga" dej upp. Det ska finnas en sån där skjut grej där. Om det är den banan alltså. Har proffesorn blivit kidnappad av apan? Redigerat 23 Juli 2008 av Easton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 *host* Bartman *host* :D Jag menar inget illa bara så att du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finnur Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 thanoob har du simpsons spelet B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Nä. Kollar bara mycket på Simpsons xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 är spelet bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jara Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 I världen som lisa och bart kommer till där man gör tvspel. och i slutet på en bana så ska lisa med hjälp av buddahshand flytta några plåtsaker och sätta dom på några plattformar så dom flyttar sej och bart hoppar i mellan dom med det där repet han fick i början av världen men på den näst sista plattformen så måste bart till en spak som sitter på den sista plattformen hur kommer jag till den? Jag vet EXAKT vad du menar! Du ska flyga dit! :P :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.