ArgSnickare Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 när jag ska köpa nytt xbox live guld till mitt xbox så går jag in på memberships och väljer 1 månad och trycker på confirm, då kommer en ruta som säger: Can't retrieve information from Xbox LIVE. Please try again later. Status code: 80154003 det har varit såhär i flera veckor, jag kan köpa microsoft points. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 både finnas nått ställe på xbox hemsida där man kan kolla vad koderna betyder, var samma sak för mig... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 22 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 både finnas nått ställe på xbox hemsida där man kan kolla vad koderna betyder, var samma sak för mig... :( är det fortfarande så för dig? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 nej löste det på nått sätt kom inte i håg hur :( men jag tror jag hittade nått här som kan va användbart :) http://www.xbox.com/en-US/support/systemus...nsoleerrors.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Kan du inte bara lägga till en sådan kod då? kostar 199 på game för 3 månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 27 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Kan du inte bara lägga till en sådan kod då? kostar 199 på game för 3 månader. klart att jag kan men det är mycket smidigare på xbox live och det borde ju funka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Kan du inte bara lägga till en sådan kod då? kostar 199 på game för 3 månader. klart att jag kan men det är mycket smidigare på xbox live och det borde ju funka... SÅ sant att det är smidigare men funkar det inte via live så är nog det andra ända utvägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.