Dinglo Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Jag letar efter Sultan bilen men jag får aldrig tag på den vad ska jag göra för att hitta den? ( jag spelar PS2 GTA San Andreas ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Om du menar Sultan RS, så finns den ej i GTA San Andreas. endast i GTA IV. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dinglo Skrivet 28 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Nej jag menar ingen Sultan RS utan bara Sultan bilen heter bara Sultan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Både Sultan och Sultan RS finns i gta iv (sultan RS är lite mer stylad) och inte i gta san andreas... Men du kan ju alltid köpa gta iv :D .. Om du nu har Ps3 eller XB360, ANNARS så finns det bara EN sak att göra.......KÖP!!!! MvH Alexander P12! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Sultan ska finns i San Fierro/Las Venturas. Nu menar jag Sultan i GTA SA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blipstar Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Jag letar efter Sultan bilen men jag får aldrig tag på den vad ska jag göra för att hitta den? ( jag spelar PS2 GTA San Andreas ) för mej åker den jette ofta på stan i typ sanfiero :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg