Hoppa till innehåll

Problem Med Xbox Live.

Rekommendera inlägg

Gäst stamper
Skrivet

Jo nu är det så att när jag försöker spela live på min live account så får jag alltid ett fel meddelande av nåt slag typ som: "Could not connect to host".

Men om jag gör en ny 31 dagars test account för xbox live gold så funkar det :cry:

Och det funkar att spela på min account hos en kompis. :blink:

Och JA, jag har fortfarande gold membership.

Hur ska jag göra för att få de att funka ? :unsure:

Skrivet

låter som nått fel med accountet men på error meddelandet står det ju att den inte hittar nätverket men har du testat flera gånger ( har du ju säkert) annars vet jag int :(

Gäst stamper
Skrivet

Kan vara så att du är bannad från xbox live.

(om man blir bannad blir ditt moderbords chip bannat eller nå så..

Men jag kan ju spela på mitt account hos en kompis :wacko:
Skrivet (redigerat)

Wierd... Kolla så att inte din internetleverantör tycker att du ska röra på dig mer ^_^

Nej, men jag vet inte riktigt vad som är fel.. Är ju väldigt svårt att lista ut när man inte har några detaljer om felet.. Detaljer tack :P !

Redigerat av 95alexander95
Gäst stamper
Skrivet

Wierd... Kolla så att inte din internetleverantör tycker att du ska röra på dig mer ^_^

Nej, men jag vet inte riktigt vad som är fel.. Är ju väldigt svårt att lista ut när man inte har några detaljer om felet.. Detaljer tack :P !

Det är ju bara att när jag försöker spela på min Live Account hemma så blir de fel så jag inte kan connecta, men när jag gör en ny account och prövar så går de :P Om du fattar du då :rolleyes: (Jag kan ju spela på min main Account hos en kompis)

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...