Gäst stamper Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Skrivet 21 Juli 2008 Jo nu är det så att när jag försöker spela live på min live account så får jag alltid ett fel meddelande av nåt slag typ som: "Could not connect to host". Men om jag gör en ny 31 dagars test account för xbox live gold så funkar det :cry: Och det funkar att spela på min account hos en kompis. :blink: Och JA, jag har fortfarande gold membership. Hur ska jag göra för att få de att funka ? :unsure: Citera
ggdover Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Skrivet 21 Juli 2008 låter som nått fel med accountet men på error meddelandet står det ju att den inte hittar nätverket men har du testat flera gånger ( har du ju säkert) annars vet jag int :( Citera
garkan Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Skrivet 22 Juli 2008 Kan vara så att du är bannad från xbox live. (om man blir bannad blir ditt moderbords chip bannat eller nå så.. Citera
Gäst stamper Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Skrivet 22 Juli 2008 Kan vara så att du är bannad från xbox live. (om man blir bannad blir ditt moderbords chip bannat eller nå så.. Men jag kan ju spela på mitt account hos en kompis :wacko: Citera
Gäst stamper Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Skrivet 24 Juli 2008 Har du flashat ditt xbox360?Nej. Citera
swagzter Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Skrivet 24 Juli 2008 (redigerat) Wierd... Kolla så att inte din internetleverantör tycker att du ska röra på dig mer ^_^ Nej, men jag vet inte riktigt vad som är fel.. Är ju väldigt svårt att lista ut när man inte har några detaljer om felet.. Detaljer tack :P ! Redigerat 24 Juli 2008 av 95alexander95 Citera
Gäst stamper Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Skrivet 24 Juli 2008 Wierd... Kolla så att inte din internetleverantör tycker att du ska röra på dig mer ^_^ Nej, men jag vet inte riktigt vad som är fel.. Är ju väldigt svårt att lista ut när man inte har några detaljer om felet.. Detaljer tack :P ! Det är ju bara att när jag försöker spela på min Live Account hemma så blir de fel så jag inte kan connecta, men när jag gör en ny account och prövar så går de :P Om du fattar du då :rolleyes: (Jag kan ju spela på min main Account hos en kompis) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.