Gäst ztrial Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 vilken silab server gör du på vill ha lite tips om dom jag sen kommer att kunna köra på när jag får tillbaka mit java så sig vilken silab server ni kör på :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Spelade Silab då och då förut, har märkt att alla servrar jag var på har lagt ner. Du kan ju testa: augeas.no-ip.info pk4rscape.no-ip.info boratscape.no-ip.org Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ztrial Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 ok jag ska tästa när mitt java funkar :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst skicrosser Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Du kan joina denna : Dxscape.no-ip.biz Den är bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rsps Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Dxscape.no-ip.biz laggar för mycket men annars kan jag ju rekomendera den :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 (redigerat) Pkz-ownage.no-ip.biz (admin på den) Rubishmagehost.no-ip.biz (Är mod på den :D) Nosafers.sytes.net Cakezscape.no-ip.biz ( Owner ) Redigerat 13 Januari 2009 av Em0Iz4Atreyu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Fannyscapev2.no-ip.biz Jag var den bästa pkarn på den servern men jag la av idag för att dom ändra så mkt på servern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Every1 join my server pl0x :D http://pkfagex.smfforfree.com/index.php Och Server ip: 5.9.67.147 War4Pk med lösen 123 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Every1 join my server pl0x :D http://pkfagex.smfforfree.com/index.php Och Server ip: 5.9.67.147 War4Pk med lösen 123 *min server.....men,japp,joina :D behöver en coder just nu,men för dom 2 första som joinar får admin,o dom 3 andra får mod. OBS! Det är en hamachi server. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Jag rekommenderar starkt JSR, lätt bästa servern. Den är 24/7... Men du måste ladda ner deras client för att spela. Skicka PM till mig så skickar jag client download Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg