Gäst Mindtwistah Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Ja, som sagt, hur ändrar man sitt personliga meddelande? :F Hela tiden som jag vart medlem på fuska har jag skitit i funktionen, och nu när jag vill skriva något där, så vet jag inte hur jag gör :pinch: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Mina inställningar>min profil(har jag för mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Finns ju bara "ändra profilinfo" och där finns det inte :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Här är det http://www.fuska.se/forum/index.php?act=Us...nal_portal_form Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 aah, tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Funkar inte... Står bara "Overkill har inget personligt meddelande" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Ja, men skriv in nåt då :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Ja, men skriv in nåt då :Pgjorde det... men det ändras inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 spara inställningar? >.> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Samma problem för mig :o Skrev in ett meddeladen > spara ändringar. Men nope x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Klicka på inställningar i presentationen då? Där kan man också ändra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Jag tror man måste gå via Presentationen -> Inställningar, det sparades inte för mig heller förrut när jag tog via Mina Inställningar. Vet inte varför det blir så :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.