Kraver Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Jo jag sitter här med Xp 32-bit och har lite problem när det kommer till vissa spel. Så jag tänkte försöka få tag på Windows Vista 64-bit som kan stödja mina 4gb RAM. Men jag letar och letar och hittar det ingenstans. Så jag undrar bara, vart kan jag få tag på det... ://Kraver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaz Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 (redigerat) http://www.ammdata.se/index.php?product_id...target=products. Det e ett billigt å bra operativ system Redigerat 22 Juli 2008 av Megaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Jag vet en kompis som har hmhmhm... Vista. Då är det alltid 64-bit. Han har haft olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 23 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 aja nu har jag en annan fråga, vilket vista passar bäst om jag bara ska sitta och spela? Spelar det någon roll om det är tex Basic eller Ultimate? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 http://www.microsoft.com/windows/windows-v...ns/default.aspx Där står det vad de olika utgåvorna innehåller. Spelar ingen roll vad du tar typ, antar att Ultimate drar lite mer ram-minne pga att det har mer tjänster dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Nu har jag en nerladdad version som jag fick av nån. När man skulle installera så kunde man välja vilket man ville ha, jag har för mig att Home Premium tog mer än Ultimate :S Är inte helt säker. Tycker nerladdat klyddar ganska mycket, iaf på denna datan. Men pappa går inte att övertala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 24 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 jag har nu laddat ner Windows Vista Upgrade Advisor men den säger att det är nått med ljudkortet som inte funkar med vista. skickar screen: http://img410.imageshack.us/img410/9876/vistaupgradeyf0.jpg eller funkar ljudkortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Du måste väl tanka hem uppdateringar manuellt för windows vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Jo jag sitter här med Xp 32-bit och har lite problem när det kommer till vissa spel. Så jag tänkte försöka få tag på Windows Vista 64-bit som kan stödja mina 4gb RAM. Är du säker på att det är RAM-minnet som förhindrar dina spel? 3gb räcker till alla spel som går att köpa idag och 32bit klarar 3.25gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.