Hoppa till innehåll

I Am Legend: The Game


JGRayzorZ
 Dela

Rekommendera inlägg

Vad skulle ni alla tycka om ett "I am Legend" spel?

 

 

Själv tycker jag det hade varit en väldigt bra ide. Det hade varit en sandbox. Man kan gå runt NY på dagen, leta efter överlevare, samla mat, ammo och vapen. Sen måste man hinna hem innan natten!

 

Det ända är att dom skulle behöva adda lite till storyn, eftersom den e kort. Till exempel, dom kunde visat när han byggde upp sitt hem, satt up sitt schema osv.

 

Jag skulle vilja har er åsikt!

 

 

Tack i förhand!

 

Nja, inte riktigt vad man helst skulle vilja spela, men varför inte? :)

 

Det vore lite kul om det skulle vara ett fps-spel och att man ska samla på sig en massa vapen och sen försöka att rymma/hitta ett botemedel!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad skulle ni alla tycka om ett "I am Legend" spel?

 

 

Själv tycker jag det hade varit en väldigt bra ide. Det hade varit en sandbox. Man kan gå runt NY på dagen, leta efter överlevare, samla mat, ammo och vapen. Sen måste man hinna hem innan natten!

 

Det ända är att dom skulle behöva adda lite till storyn, eftersom den e kort. Till exempel, dom kunde visat när han byggde upp sitt hem, satt up sitt schema osv.

 

Jag skulle vilja har er åsikt!

 

 

Tack i förhand!

 

Nja, inte riktigt vad man helst skulle vilja spela, men varför inte? :)

 

Det vore lite kul om det skulle vara ett fps-spel och att man ska samla på sig en massa vapen och sen försöka att rymma/hitta ett botemedel!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

SÅ GRYMT!!!!!! nästan lite likt wow med samlandet av mat å ammo och sånt :D

 

Va? Han förklarade en tanke. Han sa inte att spelet fanns.

 

Och det är lätt att se att du aldrig provat på WoW eftersom det absolut inte är av genrén Survival.

 

men menar ju om det skulle komma!!!!! asso mena jag kanske nästan lite likt wow!!!!!!!! och jag menar ju inte survival delen utan kanske lite likt i rpg läget att man kan utforska nya platser och hitta nya grejer och sånt!!

 

Ja, och i hur många spel kan man inte göra det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...