eeewwhh Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 men det e la själv klart att man köper det där det e billigast? http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt....eferer=prisjakt där skulle jag ha köpte det 397 med frakt. Prata svenska så man förstår, pöjk. Om det är ett fungerande GTA Iv så borde det väl vara värt lika mycket som det kostade? ne, ett nytt är alltid värt mer än ett begagnat :D Varför då? Det kan ju vara nån som köpt ett spel och sen lämnat tillbaka det för att dom inte gillade spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 men det e la själv klart att man köper det där det e billigast? http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt....eferer=prisjakt där skulle jag ha köpte det 397 med frakt. Prata svenska så man förstår, pöjk. Om det är ett fungerande GTA Iv så borde det väl vara värt lika mycket som det kostade? ne, ett nytt är alltid värt mer än ett begagnat :D Varför då? Det kan ju vara nån som köpt ett spel och sen lämnat tillbaka det för att dom inte gillade spelet. nu förstod jag inte riktigt, + man brukar inte få lämna tebax spel om man har öpnat dem och testat (förutom om man köper ett begagnat på ebgames, game eller nåt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 men det e la själv klart att man köper det där det e billigast? http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt....eferer=prisjakt där skulle jag ha köpte det 397 med frakt. Prata svenska så man förstår, pöjk. Om det är ett fungerande GTA Iv så borde det väl vara värt lika mycket som det kostade? ne, ett nytt är alltid värt mer än ett begagnat :D Varför då? Det kan ju vara nån som köpt ett spel och sen lämnat tillbaka det för att dom inte gillade spelet. nu förstod jag inte riktigt, + man brukar inte få lämna tebax spel om man har öpnat dem och testat (förutom om man köper ett begagnat på ebgames, game eller nåt) Jo man kan lämna tillbaka spel.. Och få sån här Rabbat tror jag. (På EB Games) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 men det e la själv klart att man köper det där det e billigast? http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt....eferer=prisjakt där skulle jag ha köpte det 397 med frakt. Prata svenska så man förstår, pöjk. Om det är ett fungerande GTA Iv så borde det väl vara värt lika mycket som det kostade? ne, ett nytt är alltid värt mer än ett begagnat :D Varför då? Det kan ju vara nån som köpt ett spel och sen lämnat tillbaka det för att dom inte gillade spelet. nu förstod jag inte riktigt, + man brukar inte få lämna tebax spel om man har öpnat dem och testat (förutom om man köper ett begagnat på ebgames, game eller nåt) Jo man kan lämna tillbaka spel.. Och få sån här Rabbat tror jag. (På EB Games) ok men det brukar man inte få om man går till tex Elgiganten och köper ett helt nytt och inplastat spel och sen öpnar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 8 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Om du köper ett nytt spel på EbGames, tar bort plasten, spelar det. Sen kan du lämna tillbaka det om det inte har några repor. Du får självklart alla pengar tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Om du köper ett nytt spel på EbGames, tar bort plasten, spelar det. Sen kan du lämna tillbaka det om det inte har några repor. Du får självklart alla pengar tillbaka.det har aldrig jag fått :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 9 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Du måste lämna tillbaka det inom 10dagar. Spelet får inte ha minsta repa så du vet. Det ska vara i absolut nyskick. Ingen litenlitenliten repa på fodralet ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Jag lurade en arbetare på ebgames när jag skulle sälja mitt oblivion för den hade så mycket repor så att det inte gick att spela :P han trodde mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.