360Xbox Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 (redigerat) På E3 så har Capcom utannonserat Dead rising till Nintendo Wii. Det kommer få namnet Dead Rising Chop til you drop! Det kommer troligen släppas i början av 2009, alltså första kvartalet. Dom har berättat att det kommer ha samma grafik motor som resident evil 4 använder. Här är några bilder till det (vet inte om dom använder Resident evil 4 grafik motorn på bilderna)!! http://www.gamepro.com/screen_gallery.cfm?globalid=142419 PS!! Jag är ganska säker på att dom kommer förbättra grafiken för på bilderna ser det inte så snyggt ut! Redigerat 25 Juli 2008 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vawa Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 dom borde eller kan ju öka grafiken bra mycket. wii klarar ju f#n mycket mer! borde ju iallafall få animationerna i samma kvalite som i re4 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 (redigerat) Jag älskade Dead Rising till 360, så jag har höga förhoppningar på det här. :D Redigerat 30 Juli 2008 av Moldorm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Nej. Till med 2 l är svensk stavning. Till med 1 l är engelsk stavning. Eftersom det är en engelsk titel så är det givetvis till med 1 l. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MartinMilk Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 hah först jag såg namnet trode jag att dom gorde ett spel där man skulle handla XD Men jag har 360 spelet så det här ska bli något för mitt wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.