NeedforSpeed Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Hej jag vet att jag spammar men jag ska välja en warrior och jag undrar villken som är bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 kungen är bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 24 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 vem e kungen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 guild leadern för nihilium, bästa guilden i världen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 24 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 jag ska välja warrior och jag undrar villken warrior som är bäst, helst mellan orc och tauren. förstår du frågan nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 men asså sluta spamma jag skulle kunna betela fuskas chef pengar för att du ska bli bannad ta den som du tycker är bäst vi har väl f*n inget med att bestämma över dig men jag skulle ta orc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 24 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 aggro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Ta vad du vill, ingen är bättre än den andra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 guild leadern för nihilium, bästa guilden i världen. i Europa* Men SK gaming var före dem på att downa Kil'jaeden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Orc Warrior = PvE Fury DPS Tauren Warrior = PvE Prot Tank/PvP Arms DPS Tauren = 5% mer hp samt warstomp (för PvP) Orc = Racial Trinket som gör nått, inte så bra i pvp om man får 50% mindre heals av den, och inte heller som tank. Gnome Warrior = PvE Tank, PvE Fury Dps, PvP Arms DPS Undead Warrior = PvE Tank, PvE Fury Dps, PvP Arms DPS Nightelf Warrior = PvE Tank, PvE Fury Dps, PvP Arms DPS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 guild leadern för nihilium, bästa guilden i världen. i Europa* Men SK gaming var före dem på att downa Kil'jaeden. Sorry för off-topic. Men Nihilum har gjort mera world first kills än SK därför kan de klassas som världens bästa pga de har mest world first. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 guild leadern för nihilium, bästa guilden i världen. i Europa* Men SK gaming var före dem på att downa Kil'jaeden. Sorry för off-topic. Men Nihilum har gjort mera world first kills än SK därför kan de klassas som världens bästa pga de har mest world first. Ja, men SK var fortfarande före dem med K'J. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg