laynus Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 ja rubriken sejer allt jag skulle vilja göra ett forum med nån jag är bra på att koda i html grunderna men jag tänkte att vi kunde ha ett sub forum med www.vaddetskaheta.nu.se typ nåt sånt är det nån som är med mej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Jag är med om du lär dig stava en aning så inte alla behöver skratta åt Admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 24 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 okej det låter bra vet du nått bra ställe att fixa nu.se som adress asså ett forum host? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Signa upp dig på www.110mb.com Sen laddar du ner php.. FIxar mysQL osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 24 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 okej var kan jag ladda ner php? och mysql är jag dålig på jag kan bara det litte:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Ladda hem PHPBB3 - http://downloads.sourceforge.net/phpbb/php....2.zip?download Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Jacquot, snälla säg att du bara leker med Linus555 nu och inte på allvar tänker göra något med honom xD Han kan ju tydligen inte ett skit, du kan lika gärna göra det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Ssch! XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Hehe, Nä, det blir nog bättre om JACQUOT gör ett forum själv. Man måste kunna lite om PHP innan man ger sig på ett forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Hehe, Nä, det blir nog bättre om JACQUOT gör ett forum själv. Man måste kunna lite om PHP innan man ger sig på ett forum. Nej lol, inte idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Nej.. Det är inte ens svårt.. Ladda upp genom ftp'n, skriv in din mysql databas, din mail, ditt admin namn och 2 sekunder senare är det klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 24 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 hmm asså jag kan göra ett enkelt forum på nån hemsida sen vidarkoppla det mycket enklare det är snart klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.