Gäst Logfan Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Ehm, Nä jag atar väl tillbaka det då. Jag kan INTE göra bättre än ett gratis forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Ehm, Nä jag atar väl tillbaka det då. Jag kan INTE göra bättre än ett gratis forum. ....och så ljuger du hyffsat ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Haha. WORD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 (redigerat) Ehm, Nä jag atar väl tillbaka det då. Jag kan INTE göra bättre än ett gratis forum. ....och så ljuger du hyffsat ofta. Håller med. LogFan du ska inte ljuga om sånt du inte kan :S Det bevisar att du är omogen -.- Redigerat 31 Juli 2008 av Moonlamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 "Du ska inte om sånt du inte kan" ? Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Oj JAg glömde ordet ljuga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 31 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 okej forumet är klart och adressen är www.geekforum.info.se söker 3 moderatorer och 1 admin ps. designen ser anurlunda ut när man har loggat in så joina nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 jag kan vara moderator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 31 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 jag kan vara moderator! okej registrera dej så gör jag dej moderator ps. vad kmr du heta där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Jacquot men jag kan inte se den reggbilden man måste se.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 31 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 (redigerat) Jacquot men jag kan inte se den reggbilden man måste se..okej jag reggar en åt dej ok? skicka det lösenordet du ska till mej via pm EDIT:du kan byta sen Redigerat 31 Juli 2008 av linus555 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.