pollenallergi Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Skrivet 26 Mars 2004 Hur får man den triforce kartan som finns till höger på IN-credible chart (den som pekar in i en båt och inte finns med på själva världskartan. Jag vet inte hur jag ska hitta den..
KazeN Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Skrivet 26 Mars 2004 aah.. spökskeppet.. du ska först hitta diamond steppe island (den ligger nordväst om outset island.) där ska du hitta ghost ship chart (labyrint testa dig fram). när du fått den ska du kolla mot månen på natten och sedan navigera efter hur månen ser ut. åk in i spökskeppet och du ska döda spökena med ljus (använd sköld och sedan svärdet) stegen åker ner och du får den sista :)
pollenallergi Skrivet 26 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 26 Mars 2004 Ehm.. Hur ska jag navigera mot hur månen ser ut?
KazeN Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Skrivet 26 Mars 2004 har du kollat på kartan? ibland är det fullmåne osv.. du får kolla på sjäkartan vart skeppet är sen kan du bara köra in i spökskeppet.
Gäst Tutankoopa Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Skrivet 28 Mars 2004 Oh det är Den där jobbiga Spök båten man blir galen kartan är nere i ett hål vet jag i alla fall
Rekommendera inlägg