refflan1994 Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 hej, jag har en dedikerad srv med amx och med HnS installerat, det ända jag undrar över är att på andra mer kända servrar så kmr det ett medelande typ varje minut mitt på skärmen till alla spelare T ex ''besök gärna våran Ventrilo (namn).mine.nu'' ja hoppas någån hjälper mig med detta, skulle uppskatta det tack i förhand :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 (redigerat) Håller på med ett plugin för det just nu, kan du säga vad IP;n är till ventrilo servern? [EDIT] Kommer nog ta lite tid, upptäckte nyss att min dator har blivit rå hackad. Redigerat 25 Juli 2008 av NossLoad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
refflan1994 Skrivet 25 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Okej, Men et tmedelande till alla att ja hostar blandannat ut ventrilo servrar men då måste ni ta kontakt med mig men egna privata rum ger ja ut gratis kontakta mig på MSN: [email protected] eller besök våran mIRC: #T3S-gaming @ quaknet elelr våran Vent: T3S.mine.nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Du menar som "This server is using amx mod"? Det kan du isåfall ändra och lägg till sådana kommandon i din amxx.cfg, som ligger i config mappen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
refflan1994 Skrivet 25 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 OK, tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg