Apex Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Skrivet 25 Juli 2008 "Since I'm no longer under an NDA (non-disclosure agreement) with bungie, I can go ahead and tell you that there will be a halo 4, whenever we would write a bug up and it wasn't really that important, unless it was a gamebreaking (making the game crash) bug, we would get it assigned back to us saying "Postponed to halo_4", which meant they'll address it when they make the new game. Now I'm not completely certain if they're announcing it at e3 this year, all I know is that there will be a halo 4. Also to all those morons who say "its only a trilogy, there wont be another halo". I could see how people might think might make the assumption that this means there wont be another game, but the game could be the starting of a new trilogy...you never know, P.S. Midship will be released in the next map pack, quote me on this." Det var först postat på haloplanet.
Apex Skrivet 27 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 27 Juli 2008 f*n, jag hatar midship :(Jag med tyvärr :P lockout är bättre.
ArgSnickare Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Skrivet 28 Juli 2008 f*n, jag hatar midship :(Jag med tyvärr :P lockout är bättre. Lockout äger :) Dom borde göra om Blood Gulch, jag vet att dom har gjort Valhalla men den är inte ett dugg lik :(
Apex Skrivet 29 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 29 Juli 2008 f*n, jag hatar midship :( Jag med tyvärr :P lockout är bättre. Lockout äger :) Dom borde göra om Blood Gulch, jag vet att dom har gjort Valhalla men den är inte ett dugg lik :( Pff blood gulch är inte rolig :P men en version av beaver creek i halo 3 hade ägt.
ArgSnickare Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Skrivet 13 Augusti 2008 f*n, jag hatar midship :( Jag med tyvärr, lockout är bättre. Lockout äger :) Dom borde göra om Blood Gulch, jag vet att dom har gjort Valhalla men den är inte ett dugg lik :( Pff blood gulch är inte rolig :P men en version av beaver creek i halo 3 hade ägt. skojar du eller? VEHICLE CARNAGE FTW! :lol:
Muske Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Skrivet 15 Augusti 2008 Jag tycker Midship är s**t rolig! Jag vet, Lockout är bättre men Midship är rolig! :P Angående Blood Gulch så tycker jag att Vallahalla är ganska lik. Men Bungie kunde ha gort den lite mer lik Blood Gulch. Det håller jag med om. Men vad tycker ni om en remake av Tombstone? Det tycker jag hade vart roligt. :D
xpliT Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Skrivet 21 Augusti 2008 Halo 4 bekräftat handlar istället om vilken favorit bana ni har. Det kmr inte som en överaskning att det kmr fler Halo spel, Microsoft tjänar grymt bra på spelen.
Apex Skrivet 21 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 21 Augusti 2008 Halo 4 bekräftat handlar istället om vilken favorit bana ni har. Det kmr inte som en överaskning att det kmr fler Halo spel, Microsoft tjänar grymt bra på spelen. Blev lite på fel ämne kanske... Men jo halo 3 sålde 3.2 miljoner exemplar på 24 timmar har jag för mig det stod i senaste gamereactor.
halopro96 Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Skrivet 10 Oktober 2008 kommer inget nytt så kallat "halo 4" men det kommer en helt ny halo 3 kampanj som kommer heta halo 3 recon
Apex Skrivet 10 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 10 Oktober 2008 kommer inget nytt så kallat "halo 4" men det kommer en helt ny halo 3 kampanj som kommer heta halo 3 reconTror dom flesta vet det vid det här laget :P. Och det var förmodligen Halo 3 Recon han pratade om då och Midship remaken tror jag är banan Assembly.
Rekommendera inlägg