Organism Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Jag har bloggat ett tag, jag bloggade väldigt mycket förut fast jag slutade. Men jag började igen, just nu är jag i Polen och bloggar inte så mycket.. Spenderar mest tid med släkt etc. Tänkte att någon här kanske vill läsa? isf här är den . Hubbb. - My thow ups of my life. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Varför är du i Polen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 25 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Hela min släkt bor över hela Polen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Okej , har släkt över hela Finland -.-' Nästan samma öde för mig xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 25 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Haha jasså? :D Det har min polare med . :) Vad tyckte du om bloggen? (a) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Den var ganska bra , bara att inläggen kanske skulle vara något längre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 25 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Det tycker jag med . ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.