Dakota96Lyra Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Har tänkt köpa en Xbox 360. Förut hade jag "det första Xboxet". :P VARS? Så nu behöver jag hjälp att t.e.x hitta ett ställe att köpa ett på, har kollat på CDON.COM men det finns ju fler ställen och jag måste veta vars det är billigast.(!INTE BEGAGNAT!) Men jag ska INTE ha ett elite! för dyrt, och inte arcade. :rolleyes: SPEL? Sen så måste jag bara veta om man kan spela gamla xbox spel på 360? Har hört att man kan det. Så ska jag ju också köpa ett spel till så småningom. Vad ska det vara för spel? INTE sjutspel/"våldspel" (förutom Grand Theft Auto IV då xD Det MÅSTE jag köpa! ;) ) eller motorspel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Det är Pro/Premium du vill köpa. Det ligger runt 2500:- nu. Är ungefär samma pris överallt. Köp det på EbGames, där har de bra support och de vet vad de sysslar med. .:Här kan du se vilka xbox spel som funkar på Xbox 360:. Musik: GH. Bil: FlatOut: Ultimate Carnage Sport: Pes08 Rollspel: Mass Effect Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dakota96Lyra Skrivet 25 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Ok tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 halo 3 är ett spel jag rekomenderar att ha om man har 360 osso är cod 4 också ett måste!!! men dem här spelen är helt menings lösa utan live så skaffa det om du köper en av dessa !! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Och om du vill lira RPG så är Oblivion ett måste :) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Mass Effect om du vill ha rollspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 had ejag varit du ahde jag köpte ett elite, hittade ett för 3400 men då fick du med en extra svart kontroll samt tror du fick med en svart play and charge kit, sen får du ju även med en vha hd-kabel samt hdmi kabel ( ett måste om du har en hd ready tv) samt nån kabel för bätre ljud, så elite e int eså dyrt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Förut låg ju Premium på 3500:-, nu ligger det på bara 2500:- och Elite har åkt ner på 3500:-. Billigt, men ändå mycket pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 had ejag varit du ahde jag köpte ett elite, hittade ett för 3400 men då fick du med en extra svart kontroll samt tror du fick med en svart play and charge kit, sen får du ju även med en vha hd-kabel samt hdmi kabel ( ett måste om du har en hd ready tv) samt nån kabel för bätre ljud, så elite e int eså dyrt nu. När jag läste ditt inlägg höll mina ögon på att dö, snälla, läs igenom det du skriver innan du postar! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 had ejag varit du ahde jag köpte ett elite, hittade ett för 3400 men då fick du med en extra svart kontroll samt tror du fick med en svart play and charge kit, sen får du ju även med en vha hd-kabel samt hdmi kabel ( ett måste om du har en hd ready tv) samt nån kabel för bätre ljud, så elite e int eså dyrt nu. När jag läste ditt inlägg höll mina ögon på att dö, snälla, läs igenom det du skriver innan du postar! :o vet att det var lite ´fel´ men hade bråttom :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.