Hoppa till innehåll

Köpa Xbox 360?


Dakota96Lyra
 Dela

Rekommendera inlägg

Har tänkt köpa en Xbox 360. Förut hade jag "det första Xboxet". :P

 

VARS?

 

Så nu behöver jag hjälp att t.e.x hitta ett ställe att köpa ett på, har kollat på CDON.COM men det finns ju fler ställen och jag måste veta vars det är billigast.(!INTE BEGAGNAT!) Men jag ska INTE ha ett elite! för dyrt, och inte arcade. :rolleyes:

 

SPEL?

 

Sen så måste jag bara veta om man kan spela gamla xbox spel på 360? Har hört att man kan det. Så ska jag ju också köpa ett spel till så småningom. Vad ska det vara för spel? INTE sjutspel/"våldspel" (förutom Grand Theft Auto IV då xD Det MÅSTE jag köpa! ;) ) eller motorspel!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

had ejag varit du ahde jag köpte ett elite, hittade ett för 3400 men då fick du med en extra svart kontroll samt tror du fick med en svart play and charge kit, sen får du ju även med en vha hd-kabel samt hdmi kabel ( ett måste om du har en hd ready tv) samt nån kabel för bätre ljud, så elite e int eså dyrt nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

had ejag varit du ahde jag köpte ett elite, hittade ett för 3400 men då fick du med en extra svart kontroll samt tror du fick med en svart play and charge kit, sen får du ju även med en vha hd-kabel samt hdmi kabel ( ett måste om du har en hd ready tv) samt nån kabel för bätre ljud, så elite e int eså dyrt nu.

När jag läste ditt inlägg höll mina ögon på att dö, snälla, läs igenom det du skriver innan du postar! :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

had ejag varit du ahde jag köpte ett elite, hittade ett för 3400 men då fick du med en extra svart kontroll samt tror du fick med en svart play and charge kit, sen får du ju även med en vha hd-kabel samt hdmi kabel ( ett måste om du har en hd ready tv) samt nån kabel för bätre ljud, så elite e int eså dyrt nu.

När jag läste ditt inlägg höll mina ögon på att dö, snälla, läs igenom det du skriver innan du postar! :o

 

vet att det var lite ´fel´ men hade bråttom :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...