Hellbringer Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Jag har bara ett prylpaket och det är julpaket men har ni några förslag till ett bra prylpaket jag kan köpa?? Tacksam för svar!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Köp inget. De är inte värda penarna. Men om du tvunget vill så hade jag tagit den med köksinredning etc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskisfuskis Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Jag tycker Kök & Badrum eller IKEA. Dom prylpaketen tycker jag har snyggast möbler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Ja du, har ingen anning. Själv har man ju nästan alla, känns ju rätt så onödigt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Expansionspaketen är mycket bättre att köpa men somprylpaket gillar jag nog mest tonårsprylar eller Kök & badrum. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ericaa Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Jag skulle också köpa ett expanisionpaket istället. Prylar går att ladda ner gratis på internet, och det är onödigt att slösa pengar . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Du kan ju köpa Glitter och Glamour. Jag tycker det är jätte bra. Observera att HM Fashion är jätte dåligt!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mitsy Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 (redigerat) IKEA... Redigerat 11 September 2008 av Mitsy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 Spara till The Sims 3 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg