Dakota96Lyra Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Jo, det är så här: När jag var i Thailand i Bankock så köpte jag en PSP på MBK. Där fick man fylla på hela minnet med 8-9 spel gratis om man köpte ett nytt minneskort. Har fungerat utmärkt jättelänge men nu så är alla spel borta. Detta hände efter att jag hade varit ute på internet med den. Spelen som jag hade var: GTA vice sity stories, Eragon, The sims 2 pets, The sims 2 castaway, Harry Potter and the goblet of fire, Harry Potter and the Order of The Phoenix, Ratatouille och Brunswick Bowling. Men nu står det att det finns kvar 190KB. Så spelen måste vara någonstans. Men de sparade filerna finns kvar. Så nu står jag här med två köpta spel (Guldkompassen, Harry Potter och Fenixorden). Dom har därimot inte lurat mig, det vet jag säkert! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst little_eye Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Gör såhära... gå in på www.piratebay.org lr www.torrentz.com och sök på dom spelen och ladda ner på nytt... och ta bort det gamla... :P :D Vet dock inte vad som har hänt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PAER Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Jo, det är så här: När jag var i Thailand i Bankock så köpte jag en PSP på MBK. Där fick man fylla på hela minnet med 8-9 spel gratis om man köpte ett nytt minneskort. Har fungerat utmärkt jättelänge men nu så är alla spel borta. Detta hände efter att jag hade varit ute på internet med den. Spelen som jag hade var: GTA vice sity stories, Eragon, The sims 2 pets, The sims 2 castaway, Harry Potter and the goblet of fire, Harry Potter and the Order of The Phoenix, Ratatouille och Brunswick Bowling. Men nu står det att det finns kvar 190KB. Så spelen måste vara någonstans. Men de sparade filerna finns kvar. Så nu står jag här med två köpta spel (Guldkompassen, Harry Potter och Fenixorden). Dom har därimot inte lurat mig, det vet jag säkert! eller så kan du kolla om filerna är dolda igenom verktyg mapp alternativ visning visa dolda filer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finnur Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 ladda inte på www.psp-games.reklam då måste du betala 37 $ dollar för att ladda ett spel. :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Jo, det är så här: När jag var i Thailand i Bankock så köpte jag en PSP på MBK. Där fick man fylla på hela minnet med 8-9 spel gratis om man köpte ett nytt minneskort. Har fungerat utmärkt jättelänge men nu så är alla spel borta. Detta hände efter att jag hade varit ute på internet med den. Spelen som jag hade var: GTA vice sity stories, Eragon, The sims 2 pets, The sims 2 castaway, Harry Potter and the goblet of fire, Harry Potter and the Order of The Phoenix, Ratatouille och Brunswick Bowling. Men nu står det att det finns kvar 190KB. Så spelen måste vara någonstans. Men de sparade filerna finns kvar. Så nu står jag här med två köpta spel (Guldkompassen, Harry Potter och Fenixorden). Dom har därimot inte lurat mig, det vet jag säkert! Hur kan du veta det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dakota96Lyra Skrivet 6 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Jo, det är så här: När jag var i Thailand i Bankock så köpte jag en PSP på MBK. Där fick man fylla på hela minnet med 8-9 spel gratis om man köpte ett nytt minneskort. Har fungerat utmärkt jättelänge men nu så är alla spel borta. Detta hände efter att jag hade varit ute på internet med den. Spelen som jag hade var: GTA vice sity stories, Eragon, The sims 2 pets, The sims 2 castaway, Harry Potter and the goblet of fire, Harry Potter and the Order of The Phoenix, Ratatouille och Brunswick Bowling. Men nu står det att det finns kvar 190KB. Så spelen måste vara någonstans. Men de sparade filerna finns kvar. Så nu står jag här med två köpta spel (Guldkompassen, Harry Potter och Fenixorden). Dom har därimot inte lurat mig, det vet jag säkert! Hur kan du veta det? För vi känner dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg