Gäst JackBlack Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 (redigerat) Hej idag Så Skrev Min Tjej Så Här till Mig Jag Känner mig inte så Omtyckt av dig Vad Menar Hon Med de och Hur Får man Henne att Bli Omtyckt Av mig igen ;( Mvh JackBlack Redigerat 26 Juli 2008 av JackBlack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 hon tycker att du ger för lite. Det kan vara så att hon är ett pucko också ju.. jag vet inte. Va med henne mer? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 (redigerat) Ger För Lite Vad asså Vad Ger jag För lite?? :blink: :huh: Redigerat 26 Juli 2008 av JackBlack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Vi har ingen aning eftersom vi inte vet något om ditt förhollande. Men om du inte är med henne så offta va med henne mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Små kärleksförklaringar som att berätta att du bryr dig om henne och älskar henne är saker som man uppskattar när man är tillsammans med någon. Förutsatt att du nu är det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Uhm.. Lär dej att använda punkter och kommatecken, och var man ska använda stor bokstav. Ganska jävligt svårt att läsa annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 (redigerat) Hur Får man Henne att Bli Omtyckt Av mig igen ;( Mvh JackBlack Hur får man henne att bli omtyckt av dig? Snacka om att du har problem asså -.- Och "Kärleksbekymmer"? Snarare "Dagisförälskelse". Förtydliga problemet och skippa irriterande skrivsätt så kanske du får ett konkret svar. Redigerat 27 Juli 2008 av MovieMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 KazeN är du tillbaka? Äntligen... :D OnT : Ge henne komplimanger te.x : "Gud vad söt du är i din nya klänning" och sånna saker. Var mer med varandra. Det tror jag hjälper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Uhm.. Lär dej att använda punkter och kommatecken, och var man ska använda stor bokstav. Ganska jävligt svårt att läsa annars. Det tog väl tre minuter att skriva ditt inlägg? Sluta klaga och svara vettigt. OnT: Du borde troligtvis "hänga" med henne mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 (redigerat) dummaste tråden någonsin, om du inte kan lista ut moralen i de där medelandet är du dum. fast de ser man ju redan på din stavning, ja menar, jag kanske inte använder stor bokstav och sånt, men va f*n man fattar iaf vad jag skriver.. kortfattat så att lilla jackblack ska förstå: UMGÅS MED MER HENNE DÅ, VISA ATT DU BRYR DIG OM HENNE Redigerat 29 Juli 2008 av Khazar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Uhm.. Lär dej att använda punkter och kommatecken, och var man ska använda stor bokstav. Ganska jävligt svårt att läsa annars. Det tog väl tre minuter att skriva ditt inlägg? Sluta klaga och svara vettigt. OnT: Du borde troligtvis "hänga" med henne mer? Vad f*n pratar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Uhm.. Lär dej att använda punkter och kommatecken, och var man ska använda stor bokstav. Ganska jävligt svårt att läsa annars. Det tog väl tre minuter att skriva ditt inlägg? Sluta klaga och svara vettigt. OnT: Du borde troligtvis "hänga" med henne mer? Vad f*n pratar du om? håller med strato...easton, vad snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.