Hoppa till innehåll

Snälla Hjlp Mig Please :(

Rekommendera inlägg

Gäst JackBlack
Skrivet (redigerat)

Hej idag Så Skrev Min Tjej Så Här till Mig Jag Känner mig inte så Omtyckt av dig Vad Menar Hon Med de och Hur Får man Henne att Bli Omtyckt Av mig igen ;( Mvh JackBlack

Redigerat av JackBlack
Gäst InTech
Skrivet

hon tycker att du ger för lite.

Det kan vara så att hon är ett pucko också ju.. jag vet inte. Va med henne mer? =)

Gäst JackBlack
Skrivet (redigerat)

Ger För Lite Vad asså Vad Ger jag För lite?? :blink: :huh:

Redigerat av JackBlack
Skrivet

Små kärleksförklaringar som att berätta att du bryr dig om henne och älskar henne är saker som man uppskattar när man är tillsammans med någon. Förutsatt att du nu är det...

Skrivet (redigerat)

Hur Får man Henne att Bli Omtyckt Av mig igen ;( Mvh JackBlack

Hur får man henne att bli omtyckt av dig? Snacka om att du har problem asså -.- Och "Kärleksbekymmer"? Snarare "Dagisförälskelse". Förtydliga problemet och skippa irriterande skrivsätt så kanske du får ett konkret svar.

Redigerat av MovieMe
Skrivet

KazeN är du tillbaka? Äntligen... :D

OnT : Ge henne komplimanger te.x : "Gud vad söt du är i din nya klänning" och sånna saker. Var mer med varandra. Det tror jag hjälper.

Skrivet

Uhm.. Lär dej att använda punkter och kommatecken, och var man ska använda stor bokstav. Ganska jävligt svårt att läsa annars.

Det tog väl tre minuter att skriva ditt inlägg? Sluta klaga och svara vettigt.

OnT: Du borde troligtvis "hänga" med henne mer?

Skrivet (redigerat)

dummaste tråden någonsin, om du inte kan lista ut moralen i de där medelandet är du dum. fast de ser man ju redan på din stavning, ja menar, jag kanske inte använder stor bokstav och sånt, men va f*n man fattar iaf vad jag skriver..

kortfattat så att lilla jackblack ska förstå: UMGÅS MED MER HENNE DÅ, VISA ATT DU BRYR DIG OM HENNE

Redigerat av Khazar
Skrivet

Uhm.. Lär dej att använda punkter och kommatecken, och var man ska använda stor bokstav. Ganska jävligt svårt att läsa annars.

Vad f*n pratar du om?
Skrivet

Vad f*n pratar du om?

håller med strato...easton, vad snackar du om?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...