Dave37 Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Hej idag Så Skrev Min Tjej Så Här till Mig Jag Känner mig inte så Omtyckt av dig Vad Menar Hon Med de och Hur Får man Henne att Bli Omtyckt Av mig igen ;( Mvh JackBlackprata med henne öga mot öga och fråga vad det är du gör fel, lyssna på det och gör som hon vill sen. enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Uhm.. Lär dej att använda punkter och kommatecken, och var man ska använda stor bokstav. Ganska jävligt svårt att läsa annars. Det tog väl tre minuter att skriva ditt inlägg? Sluta klaga och svara vettigt. OnT: Du borde troligtvis "hänga" med henne mer? Vad f*n pratar du om? håller med strato...easton, vad snackar du om? *PANNSMACK* Strato sa: "Uhm.. Lär dej att använda punkter och kommatecken, och var man ska använda stor bokstav. Ganska jävligt svårt att läsa annars." Då sa jag, " Sluta klaga och svara vettigt." Vilket betyder att man ska svara på tråden, snällt, inte skriva att man är en idiot som inte kan stava. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 (redigerat) Det skulle underlätta för de som vill hjälpa om vi visste hur gammal du är. Om vi nu antar att du är nånstans mellan 13-16 (ungefärlig medelålder på fuska) så är du ung nog för att inte bry dig så mycket. Förhållande vid ung ålder brukar inte vara så länge ändå, inget personligt mot dig eller henne. Mitt tips är att var dig själv och ha kul även om det innebär ingen flickvän. Redigerat 2 Augusti 2008 av Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Ger För Lite Vad asså Vad Ger jag För lite?? :blink: :huh:Sex? Nej men ärligt talat, om du lyssnar på Hip Hop så sluta nu. Var med henne mer, skämta med henne, bjud henne på bio, åk till liseberg? Man måste vara kreativ när det gäller brudar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Hej idag Så Skrev Min Tjej Så Här till Mig Jag Känner mig inte så Omtyckt av dig Vad Menar Hon Med de och Hur Får man Henne att Bli Omtyckt Av mig igen ;( Mvh JackBlackprata med henne öga mot öga och fråga vad det är du gör fel, lyssna på det och gör som hon vill sen. enkelt. precis när du träffar henne nästa gång så säger du att du vill prata med henne så går ni i väg så säger du att om du tycker att jag gör nått feel säg det. men om du tror att jag inte gillar dig så har du fel för jag älskar dig jätte mycke så säg till om det e nått. e inteså bra då men kanske nått sånt prata i alla fall med henne assso ensamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 ehhh.... ? om jag var du skulle jag träffa henne mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.