zitroz Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Hej jag undrar om någon kan hjälpa mig. När jag spelar wii så blir bilden på TV:n något dubellt på typ alla konturer. Vet nån hur jag ska kunna fixa det? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Hej jag undrar om någon kan hjälpa mig. När jag spelar wii så blir bilden på TV:n något dubellt på typ alla konturer. Vet nån hur jag ska kunna fixa det? :o Öhhh mer detaljer?Bytt teve eller så? Lek lite med Dina Wii video settings och kolla om nån annan blir bättre... Jag är inte så haj på såntdära men det löser sig nog snart.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 27 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Jag har kollat settings och jag har inte riktigt bytt tv jag har flyttat på wii:et fram och tillbaka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Jag har kollat settings och jag har inte riktigt bytt tv jag har flyttat på wii:et fram och tillbaka..Då är det nog kabeln som är lite lös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 27 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Nej jag har juh kollat det <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Prova att ändra tvn:s bildinställningar. Finns alltid olika varianter. Min tv har till och med ett "spelläge" men jag gillar det inte riktigt så kör på vanlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Aldrig tänkt på att det är tvn det är fel på bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 27 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Jo det verkar så för jag har köpt ett nytt spel idag och när jag startar det så blir det bra på skärmen :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Jo det verkar så för jag har köpt ett nytt spel idag och när jag startar det så blir det bra på skärmen :o Då verkar det ju som att det var det gamla spelet det var fel på? eller fungerar det med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 27 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Nä för när man kommer till wii menyn så ändras bilden tillbaka :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Nä för när man kommer till wii menyn så ändras bilden tillbaka :SVilka spel är det som det funkar/inte funkar på?Vilken kabel (komposit, RGB-scart eller komponent) har du? Vilken bildinställning (480i, 576i eller 480p) har du på Wii:n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Låter konstigt att ett spel skulle få hela skärmen att flippa :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.