NinoLove Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 (redigerat) Hejsan mina forums kompisar idag skulle jag villa vissa mitt gratis fria online spel för er.Det är väldigt enkelt att ladda ner och enkelt att göra en Account på. Gå in på följande sida: http://www.dettaerbarareklam.dum och så går ni litte längre ner på sidan och så klickar ni på Free Download.Efter instalationen är färdig så går instarllerar ni spelet i en mapp och sedan så laddar ni ner patchen från sama sida längre ner och ner den är färdig så öppna den och instalerra den i mappen som du har spelet i och sedan när du har gjort det så öppna spelet och tryck på knappen Sign Up och så fyller du i namn,efternamn Osv.Nu har du en Account så nu gå in på Enter Game och så trycker du på confirm sedan start game och när du har tryckit på dom andra knapparna för att komma in på spelet så väljer du en server och loggar in med din Account och sedan så skappar du en gubbe (det finns många att välja på) och börjar spelar. Ps: Jag föredrar att du läser den här först: http://www.fuska.se .läs allt där så har du fattat mycket av spelet. Emaila mig gärna: [email protected] . ;) Redigerat 28 Juli 2008 av Nafrali §3.6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Kan du skriva lite om vad det handlar om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NinoLove Skrivet 27 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Det handlar om att du börjar på en resa på ett skepp när plötsligt när du pratar med kaptenen att ni har krockat med ett föremål och du kommer till en ö där en kille som hetter Robinson räddar ditt liv och han har varit fast på ön i flera år och nu böjar ditt äventyr... I spelet lite längre fram så kan man få hus och göra saker till det och osv.Tjäna pengar och möta kompisar,bossar och monster för att bli högre lvl ;). Ps: det är roligast när man listar ut saker själv men om ni vill ha hjälp emaila mig bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 §3.6 - låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg