Bplay Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Ganska nyligen har det släppts en hel del stora spel till wii, bland annat mario kart & ssbb. Men är det några kommande stora spel påväg? Jag har kollat i lite listor och jag tycker inte att jag ser något speciellt. Förutom de efterlängtade guitar hero spelen och rock band verkar det inte som att det släpps några stora speltitlar. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 jag längtar efter soulcalibur legends :lol: ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 (redigerat) Mitt nästa spel jag köper blir GH4. Har inte sett nåt annat som ser lite intressant ut :P Redigerat 29 Juli 2008 av Duali Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 29 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Precis samma här ^^ det var därför jag startade tråden för att se om det bara var jag som helt hade missat det. men tydligen verkar det inet vara något på G. Men det kommer väl i höst då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Pikmin 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 31 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Vad är det? Låter som någon billig kopia (ursäkta) av pokemón. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 vet du inte vad pikmin är :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 31 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Nej faktiskt inte. Har inte en aning. Förutom att namnet låter som pokemón felstavat :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 (redigerat) Det är ett spel där man spelar som Olimar som kraschar på en planet där han hittar så kallade "Pikmins". Skeppets skeppsdelar blir utspridda över hela planeten, så då ska man hitta alla skeppsdelar med hjälp av dessa pikmins. Bild på en pikmin: http://videogametoys.net/images/pikmin_plush.jpg Det finns 3 sorters pikmins: Gula, blåa, och röda. Gula - Kan ta upp bomber, och kan kastas högre upp än de andra pikminarna. Blåa - De ända pikminarna som tål vatten. Röda - De ända pikminarna som tål eld. För att få reda på mer, så googla det. :_ Redigerat 1 Augusti 2008 av InFlame Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 1 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Kan ju inte vara något så direkt högkvalitéspel eftersom jag aldrig har hört talas om det. Hade jag varit vääääldigt intresserad av att verkligen veta vad det var så hade jag såklart googlat. Google är lösningen på det mesta ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 (redigerat) Det är ett spel där man spelar som Olimar som kraschar på en planet där han hittar så kallade "Pikmins". Skeppets skeppsdelar blir utspridda över hela planeten, så då ska man hitta alla skeppsdelar med hjälp av dessa pikmins. Bild på en pikmin: http://videogametoys.net/images/pikmin_plush.jpg Det finns 3 sorters pikmins: Gula, blåa, och röda. Gula - Kan ta upp bomber, och kan kastas högre upp än de andra pikminarna. Blåa - De ända pikminarna som tål vatten. Röda - De ända pikminarna som tål eld. För att få reda på mer, så googla det. :_ du säger att det finns 3 men nej det finns vita och lila också ;) och Bplay det är verkligen inget lågbudget spel <_< utan var ett av dem spelen till gamecube som gjorde att flera köpte gamecuben är man nintendofan så är man ;) juste det är ju så att det spelet är en av dem bästa spelen jag har spelat både 1-2 ;) . och är väldigt långt med många varelser Redigerat 1 Augusti 2008 av nintendofan9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 1 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Hmm tror det är dags att plocka fram google och gametrailers ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.