xantus Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Vilken är din favorite film från halo 3? Jag tycker den här filmen äher sönder! http://youtube.com/watch?v=BjuyYzbmU6w Dem får over kill med sniper och mycket bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Phurion är bäst, men Fluxy's overkill snipe va najs :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Phurion är bäst, men Fluxy's overkill snipe va najs :)Håller med om att phurion är bra men jag gillar fluxy bättre :P kanske för att jag spelade mot han i rumble pit och åkte på duktigt med stryk xD. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Phurion är bäst, men Fluxy's overkill snipe va najs :)Håller med om att phurion är bra men jag gillar fluxy bättre :P kanske för att jag spelade mot han i rumble pit och åkte på duktigt med stryk xD. jag invitade honom till custom game, han accepterade inte men han skickade ett voice message, men det gick inte att höra vad han sa xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Phurion är bäst, men Fluxy's overkill snipe va najs :) Håller med om att phurion är bra men jag gillar fluxy bättre :P kanske för att jag spelade mot han i rumble pit och åkte på duktigt med stryk xD. jag invitade honom till custom game, han accepterade inte men han skickade ett voice message, men det gick inte att höra vad han sa xD Han kanske inte hade tid oO han var väll upptagen emd att spöa upp någon annan :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muske Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Jag tycker att båda är grymma :P Men häromdan så fick jag Perfection & min första untouchable i en rumble pit match i matchmaking. :D Jag körde mot dåliga spelare men ändå! Jag menar att jag utklassade dom. :P http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3...er=Mackan%20117 Kolla sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Jag tycker att båda är grymma :P Men häromdan så fick jag Perfection & min första untouchable i en rumble pit match i matchmaking. :D Jag körde mot dåliga spelare men ändå! Jag menar att jag utklassade dom. :P http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3...er=Mackan%20117 Kolla sidan. Japp sak vi köra grifball? adda min gamertag: emaxe jag ska gå till mitt xbox nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YellowBird Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Ha dom spelat costum game me sina kompisar eller? Gubbarna dom dödar står ju bara.. inte spec imponerad! Men en fin film! Möt bra spelare o klipp ihop en ny video grabbar!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XBOX360SUX Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Ha dom spelat costum game me sina kompisar eller? Gubbarna dom dödar står ju bara.. inte spec imponerad! Men en fin film! Möt bra spelare o klipp ihop en ny video grabbar!! :Plol dom båda är 50 i MLG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 (redigerat) Phurion och fluxy är båda 2 hyfsat kända spelare och yellowbird du skulle nog inte ha en chans emot någon av dom :P Redigerat 28 November 2008 av Rezex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XBOX360SUX Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Phurion och fluxy är båda 2 hyfsat kända spelare och yellowbird du skulle nog inte ha en chans emot någon av dom :Pyellowbird är ochså bra har spelat med han nåra gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Är han säkert men jag tror ändå dom är en anning bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg