lalja Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Hej! Söker, som rubriken lyder, OpenGL programmerare i C++. Jag har precis börjat programmera OpenGL efter att ha programmerat Console ett bra tag. Jag vill inte att du, om du nu vill vara med, ska vara jätte duktig, utan som jag, på nybörjarfronten. Kan göra 3D figurer som snurrar och skiftar färg m.m. Så du vet vilken klass jag ligger i. Vitsen: Att ha roligt och programmera OpenGL tillsammans på ett konstruktivt sätt. Dessutom utveckla våra kunskaper inom just OpenGL och C++. Krav: Kunna stava relativt bra. Kunna skriva enkla OpenGL program. Typ trianglar m.m. Inte kopiera dina program från Google som ett x antal personer tenderar till att göra här på Fuska.se. Kommer inte på något mer nu, men svara här i tråden eller via PM. Hoppas du är rätt man/kvinna! MVH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lalja Skrivet 23 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Ingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Det verkar inte vara så nej. Jag har planer på att lära mig, men det har inte kommit längre än så. Har börjat lite smått med SDL och tanken är att jag ska ta OpenGL som nästa steg. Men jag har för tillfället inte tid att ta tag i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lalja Skrivet 25 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Okej, hör av dig vid behov av hjälp/tips. Höres, Lalja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.