Gäst little_eye Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Hejsan alla här på fuska. (iaf ni som sitter i detta forum) Jag har kollat rätt mkt här i grafik forumet... och nu på senare dagar har jag sätt rätt mkt "min första hemsida" i feedback forumet... och då blev jag sugen på att göra en sida.. vet dock inte vad för sida.. Mina ider: Nöjesportal av något slag. Forum (typ allt-i-allo forum) Guide sida (Gör guider om lite allt möjligt) Men nu undrar jag om ni tycker att jag ska göra en sida (självklart är det mitt beslut men vill fråga iaf och se om det låter som några roliga ider) och så undar jag om någon vill hjälpa till? Mvh // little_eye Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 det första du kan börja med att läsa någon guide (nybörjarguide). Och bara gör en testhemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Jag kan gärna hjälpa till. Kan dock bara HTML, men som den första sidan ska det väl räcka :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Hur gör mann en egen hemsida där mann kan bli admin?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Hur gör mann en egen hemsida där mann kan bli admin??Googla det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 behöver itne hgälp nu jag håller på med en sida freewebs.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst little_eye Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 det första du kan börja med att läsa någon guide (nybörjarguide). Och bara gör en testhemsida.Jag kan HTML!! :P :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Ja, men som sagt så hjälper jag dig gärna! Men en hemsida med Guider låter väl bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 för att skapa en hemsida så vill man bara inte skapa en, man ska tänka efter lite också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Klart man ska tänka, men man kommer ju allt mer frammåt. steg efter steg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.