Gäst Logfan Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Rubriken. Kommer inte på nåt.. Förutom att palla äpplen och busringa :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 hur svårt kan det vara? ring till folk tex.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Palla slösa pengar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 att ringa är det roligaste av alla, så jo. palla att slösa pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Döda nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Det där!,var inte kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Kasta stenmar på folks huss!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Det där!,var inte kul...Nä men tror du folk tycker det är kul om ni tar äpplen, busringer på dörren mm. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 jag tycker att det är överdrivet att bli sk*t arg för att man busringer på dörren en gång ja... OnTopic: Köp en sån där sak från cool stuff som man kan stänga av nästan alla tv-apparater med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Har redan en sån.. Kan man väl gå ut och göra sen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Jag och några kompisar för några år sedan rykte upp ett helt morotsland. Vi åt en del men idoterna slängde ju hälften av morötterna på vägen. Och jag vet att det var väldigt elakt mot gubben som hade landet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 jag tycker att det är överdrivet att bli sk*t arg för att man busringer på dörren en gång ja...JAg tycker det är jobbigt när man måste gå till dörren och sen är det ingen där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.