CrazyBarrie Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Ja nu var det dags för SOTW #6, jag hadde tänkt att vi skulle ändra inlämmnings systemet lite, så ni får skriva vad ni tycker om det :) Tema: Valfritt Storlek: Valfritt Skicka in bidraget i tråden och skriv vad ni tycker om att vi ska göra det, skriv också om ni tycker att det ska fortsätta så eller att vi ska ta tebax PM funktionen igen ;) Jag kanske inte kommer kunna starta tävlingen på fredag pågrund utav att jag kanske ska vara på sommarstugan (igen <_< ) men då startar jag den så fort jag kommer hem ;) Skicka på - :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 jajajajaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Då va detta mitt bidrag... <_< haha jag kan juh alltid försöka! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Blir det inga fler bidrag? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 det får vi hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Jo... Btw Arako vart hittade du brushen eller vad det är som får det att se ut som knöggligt papper? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Det var väldigt länge sen jag slutade använda brushes :P Det där är en pappers textur. det är bara att googla på papper så kan du hitta en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 (redigerat) Ja kommer med en å (snart) Här: Redigerat 1 Augusti 2008 av Razec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 2 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 ok jag startar nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.